luni, 2 noiembrie 2015

Black Friday made în România!

S-a întâmplat în noaptea de 30 octombrie 2015...și nu vorbesc de reduceri...
Mi-e greu să vorbesc, așa că mai bine scriu...
Nu am scris până acum, pentru că am vrut să fiu limpede, să citesc, să ascult, să aflu cât mai multe detalii. Nu mai sunt copilul care vorbea înainte să gândească, care arunca cuvinte cu și fără sens...
Oricare ar fi părerile și opiniile, vineri noapte s-a întâmplat o tragedie de mari proporții!

Ajunge o bâtă la un car de oale...

Nu știu cum facem noi evanghelicii că apărem taman când nu trebuie și spunem de obicei taman ce nu are sens...
Toți, printre care și eu, suntem probabil ispitiți sau am fost ispitiți să analizăm ceea ce s-a întâmplat într-un mod acid și poate agresiv...dar cred că acum e cazul să fim decenți, moderați și să arătăm multă compasiune pentru cei care sunt în viață și pentru cei care au pierdut părinți, soți, copii sau prieteni!
Căutarea de vinovați, poate nu pe noi ”spectatorii” ar trebui să ne preocupe, arătatul cu degetul nu e ceea ce trebuie să ne caracterizeze acum în ceasul suferințelor.
Poate, dacă am fi înțeles mai de mult că treaba noastră a bisericoșilor e în stradă, în locurile unde e mare nevoie de noi, am fi putut face mai mult și din timp. Acum nu ajută pe nimeni să aruncăm vorbe, să facem acuzații, să cităm sau să share-uim fanatici sau sectanți, indiferent cum i-ar chema...
Isus a iubit oamenii...nu cei sănătoși au nevoie de doctor...da nu putem fi de acord cu stiluri de viață nescripturale...dar hai să învățăm pe oameni, să iubim pe oameni, să căutăm pe oameni, și apoi putem cere...
Avem multe de învățat din ceea ce s-a întâmplat vineri, toți:
-       - și evanghelicii
-       - și nebisericoșii
-       - și politicienii
-       - și patronii
-       - și media
-       - și părinții
-       - și tinerii
-       - și ”artiștii”
-       - și bisericile
...toată lumea...
Sper să nu picăm examenul ca să nu venim la restanțe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu